В верxньому меню оберіть одне з трьох типів звернень:
- електронне звернення;
- запит публічної інформації від фізичної особи;
- запит публічної інформації від юридичної особи.
Електронне звернення подається державною мовою та автоматично надходить на електронну адресу відповідальної особи.
Якщо для вирішення питання, порушеного в електронному зверненні, автору відповідно до чинного законодавства необхідно подати письмовий документ до міської ВА, її органу чи посадової особи або отримати від них дозвільно-погоджувальний чи інший письмовий документ, відповідальна особа повідомляє про це автора із зазначенням такого документа та адреси, за якою такий документ слід подати (отримати).
Не підлягають розгляду та відповіді електронні звернення:
- з питань, що перебувають поза межами компетенції міської ВА та її посадових осіб;
- повторні звернення від однієї і тієї ж особи з одного і того ж питання, якщо відповідь була надана (питання було вирішене) по суті;
- які за своїм змістом не передбачають відповіді;
- які міститимуть нецензурну лексику чи відверті образи.
Запит на інформацію отримує структурний підрозділ, що відповідає за роботу із запитами на інформацію.
У разі, якщо запитувач порушує питання про ознайомлення з актом міської ВА, розпорядник інформації вчиняє одну з таких дій:
- надсилає запитувачу його електронну (скановану) копію;
- вказує посилання (лінк) на нього, де розміщено даний акт;
- вказує адресу та час для безпосереднього ознайомлення з цим актом.
Для подачі зверення і отримання відповіді, виконайте наступні кроки