Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.
Про відмову в розгляді електронного звернення його автор повідомляється протягом 5 днів після отримання електронного звернення листом, надісланим на адресу електронної пошти, вказану автором.
Відповіді на інформаційні запити та повідомлення про відмову або відстрочку в задоволенні запитів надсилаються запитувачу протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту.
Перевірити стан виконання звернення або запиту можна в розділі "Стан виконання" де необхідно ввести "код перевірки стану", який був присвоєний зверненню або запиту на етапі його подачі.
Для подачі зверення і отримання відповіді, виконайте наступні кроки